Mengenai Kami

Pertama sekali, selamat datang kami ucapkan ke blog "Gigibesi Manifestasi”.

Secara asasnya, kami di Gigibesi Manifestasi menyediakan perkhidmatan berkaitan Fotografi. Perkhidmatan fotografi kami merangkumi pelbagai jenis majlis dan keraian seperti Majlis Perkahwinan, Pre-Wedding, Pertunangan, Majlis Resepsi, Indoor & Outdoor, Commercial Product, Portraiture, Konvokesyen, Modelling dan sebagainya.

Akhir sekali kami mempunyai kekuatan yang mana harga yang kami berikan kepada adalah yang terbaik dan kompetitif berbanding dengan harga di luar sana. Hubungi kami segera supaya kami dapat membantu anda. :)

Monday 28 May 2012

Pakej Gile Kentang

Assalamualaikum.. Nak habaq mai neh.. Ahaa.. Actually GigiBesi Manifestasi baru sahaja membuat satu promosi.. Ini promosi gile kentang punya.. Ahaa. Kami ada pakej menarik yang kami rase semua orang yang baru nak menempuh alam perkahwinan khususnya mampu untuk dapatkan pakej yang kami berikan ini.. Kira pakej-pakej kami ni mampu milik la.. :) Kalau nak pakai duit BR1M + duit poket sikit, InsyaAllah, pun dah boleh dapat dah amek pakej kami. Ahaa.. Kat bawah ni ada contoh pakej. Mohon tengok ye.. :)
Ahaa..  Ini antara pakej yang akan pelanggan dapat walau dengan harga serendah pakej A (RM799)  :










Cube tengok pakej B pulak.. Ahaa :)
Pakej B (RM1199)









Haa.. Yang ni pulak last pakej dari kami. :)
Pakej C (RM1399)







Agak gila-gila pisang jugak kan? Apa?? Mahal lagi?? haha.. InsyaAllah, kami da cube minimakan harga dan berusaha memaksimakan KUALITI.. jawapannya anda, anda yang menilai kerja kami.. Andai anda berminat untuk menggunakan khidmat kami, kami akan sedaya upaya membantu merakam momen indah anda. InsyaAllah. :)

p/s : sangat teruja andai anda dapat memberikan response. Tak kira ianya berbentuk kritikan, teguran, pujian mahupun komen membina.. Kami akan sentiasa berusaha memperbaiki kelemahan kami. Therefore, Rajin-rajin kan jari anda untuk meletakkan komen di Entry ini ye.. Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment